Στα τέλη Μαΐου υπογράφτηκε Προεδρικό Διάταγμα το οποίο αλλάζει τον τρόπο αξιολόγησης πλέον στα Φιλολογικά μαθήματα. Μεταξύ των διατάξεών του όμως περιελάμβανε και μια διάταξη, με αναδρομική ισχύ μάλιστα, η οποία 2 εβδομάδες προ των Πανελλαδικών άλλαζε το τρόπο βαθμολογίας στην Έκθεση από 60 - 40 (γλώσσικό μέρος - παραγωγή λόγου αντίστοιχα) σε 50 -50. Τώρα με νέα εγκύκλιό του, όπως είχαμε προβλέψει στο edu4u, το Υπουργείο επαναφέρει το 60 - 40 δηλώνοντας ... συγγνώμην λάθος! Να υπενθυμίσουμε πως το θέμα είχε για πρώτη φορά δημοσιοποιηθεί μέσω του edu4u (διέλαθε της προσοχής όλων και το εντόπισε μαθήτρια) και στη συνέχεια πήρε έκταση αφού έγιναν παραστάσεις από όλη την Ελλάδα μέχρι και στο γραφείο του Υπουργού. Δείτε την ανακοινωση του Υπουργείου ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ
Στο ΦΕΚ 97/27−04−2012
(τ. Α’) που δημοσιεύθηκε το υπ’ αριθμ. 48/24−04−2012 Προεδρικό Διάταγμα
«Τροποποίηση του Π.Δ. 60/2006 (Α’ 65) «Αξιολόγηση των μαθητών του
Ενιαίου Λυκείου» γίνεται η παρακάτω διόρθωση:
Στη σελίδα 2774 β στήλη, στην περ. 2γ της παρ. 8 του άρ. 1 αντικαθίσταται
το εσφαλμένο:
«Το πρώτο και δεύτερο θέμα βαθμολογούνται με 25 μονάδες, οι οποίες κατανέμονται αντίστοιχα στις επιμέρους
ερωτήσεις, ενώ η τρίτη άσκηση βαθμολογείται με 50 μονάδες.»
στο ορθό: «Το πρώτο θέμα βαθμολογείται με 25 μονάδες, το δεύτερο θέμα βαθμολογείται με 35 μονάδες, οι οποίες κατανέμονται σε επιμέρους ερωτήσεις, ενώ το τρίτο θέμα βαθμολογείται με 40 μονάδες.»
(Aπό το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων)
.................................................................. Διαβάστε το αντίστοιχο εδάφιο του ΠΔ .............................................................
Για την εξέταση στη Νεοελληνική Γλώσσα στη Β΄ τάξη Ημερησίου Γενικού Λυκείου, στη Β΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου, στη Γ΄ τάξη Ημερησίου Γενικού Λυ κείου, στη Γ΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου και στη Δ΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου, δίνεται στους μαθητές σε φωτοαντίγραφο απόσπασμα κειμένου (δοκιμιακού, λο− γοτεχνικού, άρθρου κ.τ.λ.) μιας έως δύο σελίδων από βιβλίο, εφημερίδα ή περιοδικό (ή κατασκευασμένο για το σκοπό της αξιολόγησης) που αναφέρεται σε κοινωνικά, πολιτικά, πολιτιστικά, επιστημονικά ή άλλα θέματα της καθημερινής ζωής και έχει νοηματική πληρότητα. Tο κείμενο αυτό ανταποκρίνεται στην αντιληπτική ικανό− τητα των μαθητών και σχετίζεται άμεσα ή έμμεσα με θεματικούς κύκλους οικείους στους μαθητές από τη σχολική διδασκαλία. Οι μαθητές καλούνται: α) Να δώσουν μια σύντομη περίληψη του κειμένου αυτού, της οποίας η έκταση καθορίζεται ανάλογα με την έκταση και το νόημα του κειμένου.
β) Να απαντήσουν σε ερωτήσεις, με τις οποίες ελέγ− χονται: i. η κατανόηση του κειμένου (ιδεολογικά σημεία του κειμένου, επιχειρήματα συγγραφέα, προβλήματα που θέτει, κ.τ.λ.) ii. η οργάνωση του λόγου (διάρθρωση, δομή διαίρεση και τιτλοφόρηση ενοτήτων, συνοχή, ενότητα, συλλογι− στική, κ.τ.λ.) iii. τα σημασιολογικά στοιχεία (σημασία λέξεων, συνώ− νυμα − αντώνυμα, κατασκευή φράσεων ή παραγράφων με ορισμένες λέξεις, αντικατάσταση λέξεων ή φράσεων κ.τ.λ.). iv. η ικανότητά τους να αναγνωρίζουν τη λειτουργία των μορφοσυντακτικών δομών, καθώς και να χειρίζο− νται αυτές τις δομές, ανάλογα με τους επικοινωνιακούς στόχους του κειμένου.
γ) Να συντάξουν ένα κείμενο, ενταγμένο σε επικοι− νωνιακό πλαίσιο, με το οποίο κρίνουν ή σχολιάζουν κάποια σημεία του κειμένου ή αναπτύσσουν προσωπικές απόψεις, παίρνοντας αφορμή από το κείμενο. Η έκταση της ανάπτυξης αυτής καθορίζεται κατά προσέγγιση, χωρίς να υπερβαίνει τις 600 λέξεις.
Το πρώτο και δεύτερο θέμα βαθμολογούνται με 25 μονάδες, οι οποίες κατανέμονται αντίστοιχα στις επιμέ− ρους ερωτήσεις, ενώ η τρίτη άσκηση βαθμολογείται με 50 μονάδες. Κατά τη βαθμολόγηση όλων των θεμάτων λαμβάνεται υπόψη η ορθογραφία, η δομή του κειμένου, ο λεξιλογικός πλούτος, η ακρίβεια και η ορθότητα της διατύπωσης καθώς και το περιεχόμενο.»
how to cheat on husband click find an affair my ex cheated on me link my husband cheated on me blog dating for married click why do wife cheat
Σχόλια (
)
|